fredag 14. januar 2011

Klarte ikke å dy meg

Her forleden dag var jeg innom bloggen til Judith og ble kjempeinspirert av alle de fine selbuvottene hennes.
Hun har strikket mange forskjellige votter i mange forskjellige farger, og jeg synes de er utrolig fine.

Judith skrev om at hun hadde kjøpt en bok som heter "Norske vottar og vantar" , så jeg tenkte at det kanskje var en lur investering. Dro derfor til bokhandelen i går, men endte opp med en annen bok etter mye om og men.

Boken jeg kjøpte heter "Selbuvotten" og inneholder mange vakre oppskrifter. Bildet har jeg lånt fra Gunn, som har en blogg det er verdt å titte innom.

Gleder meg til jeg blir ferdig med de prosjektene jeg holder på med slik at jeg kan begynne på votter!

God helg!

1 kommentar:

  1. Tjihi! Den har jeg nettopp lånt på biblioteket!
    Har ikke funnet noe å strikke fra den ennå.. Det er så mye annet på lista.

    SvarSlett