lørdag 22. januar 2011

Enda en lue...

Hva gjør man når man er på besøk hos Mamma, men ikke har med seg eget strikketøy? Jo, man strikker videre på mamma sitt :-D

Mamma har også falt for VM-luen som jeg har strikket noen av i løpet av vinteren, og hadde kjøpt seg garn for å strikke den selv. Hun har valgt Smart superwash fra SandnesGarn, og jeg har brukt pinne nr 4.

Hun var ikke helt sikker på økingen etter vrangborden, så for noen uker siden strikket jeg vrangborden (80 masker) og økte til 139 masker for selve luen. Hun ville ha en lue som sitter litt løst.

Men siden jeg ikke hadde noe strikketøy i dag, så kunne jeg jo like gjerne fortsette...


Kom ikke lengre i dag, så om hun ikke strikker noe selv er det en stor fare for at jeg fortsetter neste gang jeg er innom.

Fortsatt god helg!

1 kommentar:

  1. Blir nok snart lue på mamma, som hun kanskje ikke har strikket så mye på selv :-)

    SvarSlett