mandag 10. januar 2011

Blått skjerf til Sigurd

Sigurd er en kjempesøt liten gutt på drøye året. I og med at jeg ikke har egne barn, synes jeg det er kjempekos å strikke til venners barn, og har derfor strikket en forsinket julegave til en av dem.


Har strikket flere av disse skjerfene til søte, små barn, og oppskriften har jeg hentet her.
Har brukt Merino Extra Fine i fargene 19 Gråblå med kant i 01 Natur. Dette garnet har også blitt et av mine favoritt garn fordi det er 100% ull, men er kjempemykt og klør ikke i det hele tatt!

Ønsker deg en fin start på ny uke.

3 kommentarer:

  1. Så deilig! Nå blir (foreldrene til) Sigurd glad!

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen i bloggen min. Lykke til med selbuvottestrikkingen, det er kjempegøy!

    SvarSlett
  3. Hei, Nina
    Så fint skjerf du har strikket til Sigurd, dette vil holde han god og varm i vinter. Tusen takk for at du vil følge bloggen min, det gledet meg veldig. Jeg legger meg til som følger av bloggen din og bloggen din i blogglisten min. Ha en fin dag. Klem fra meg

    SvarSlett