fredag 7. januar 2011

Alle gode ting er tre?

Godt nytt år!
Håper du har fått en fin start på det nye året :)

Jeg fant noen votter på garnstudio.com som jeg tenkte ville være perfekte å strikke til meg selv. Har valgt å bruke garntypene og fargene som er oppgitt i oppskriften.

Kjøpte garn i romjulen og satte i gang. Har strikket litt før, men ikke så mye mønster. Og det skulle vise seg at det ikke var så lett å få det jevnt. Har derfor rukket opp 2 ganger allerede, forrige gang kom jeg litt lengre enn på bildet under før jeg ga opp.


Hadde derfor store planer om å strikke i kveld, men den planen gikk i vasken. Fikk nemlig besøk av bror som skal hjelpe meg med å flytte alle bilder osv over til MacPro´en hans som jeg skal overta. Gleder meg veldig til det for den har større skjerm og litt mer oppdatert en min gamle :)

Har satt meg som mål og endelig lære meg iPhoto ordentlig, så jeg kan ha det litt gøy med bildene jeg tar. Forhåpentligvis vil resulatene bli vist her.

Men litt har jeg likevel strikket, så har begynt på votten igjen for 3. gang. Håper det blir bedre denne gangen. Blir nok litt tid til strikking i løpet av helgen, håper jeg.



Ha en riktig god helg.

2 kommentarer:

  1. Så kjedelig! Hater å rekke opp, men misliker det sterkere at det ikke blir fint! Så de er det bare å rekke opp da... :)
    Bli sikkert flotte til slutt. Du får det til, Nina!

    SvarSlett
  2. Ja, jeg får det nok til, til slutt :-D
    Gleder meg til de er ferdige.

    SvarSlett