søndag 3. april 2011

Skal, skal ikke?

Sommerkolleksjonen fra Dale Garn er full av knalle farger! Blir glad bare av å bla igjennom oppskriftsheftet.

Har du lyst til å bli inspirert, kan du se katalogen her.

Synes jakken på forsiden / side 2 er kjempefin og vurderer sterkt å strikke / helkle en til meg selv. Er dog en smule skeptisk, for det er MANGE ruter som skal hekles og jeg har aldri begitt meg ut på et så stort prosjekt. Ikke helt sikker på om jeg har tålmodighet til å gjennomføre det.

Men, men, er veldig fristet så kanskje jeg tar sats og gjør det likevel.



Modellen er designet av Sidsel J. Høivik, og jeg har lånt bildet fra hennes side.

3 kommentarer:

  1. Synes jakken var utrolig fin!

    SvarSlett
  2. Det er bare å ta tiden til hjelp!
    Det gå så bra :-)

    Ha en deilig helg!

    SvarSlett
  3. Hei, Nina
    Tenkte bare å fortelle deg at rutene er små (3 omg pr rute) så de er rask å hekle. Lykke til i beslutningen - jeg har både garn og oppskriftshefte...

    Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett