mandag 28. mars 2011

Kopptuer

Vet ikke hvorfor, men synes kopptuer er et morsomt navn på kluter. Kluter høres så kjedelig ut, mens kopptuer synes jeg høres mer lystig ut.

Samma det. Jeg har i alle fall strikket et par kopptuer/kluter til en venninne som har bursdag denne uken. Siden det ikke er så lenge til påske, er fargene en smule påskeinspirerte



Hmm, bildet blir lagt til opp/ned. Ja, ja dere skjønner nok hva det er likevel.

Nå er gaven pakket inn og skal sendes avgårde. Håper hun blir fornøyd :)


Ønsker deg en fin start på ny uke

PS. Å ta bilder med mobil, sende til e-post og laste opp på blogg er ikke det lureste en kan gjøre... Lite rom for redigering...

3 kommentarer:

  1. Ah! Det var det du strikket..
    Fine tuer :-) Fikk lyst til å strikke noen påskekluter til meg selv!
    Ha en fine uke!

    SvarSlett
  2. Nå har jeg strikket noen, jeg også :-)
    pst... Det er noe til deg i bloggen min...

    SvarSlett
  3. Kjempekjekt med kopptuer eller "kopplærv" som vi sier...

    SvarSlett