tirsdag 22. februar 2011

Min første utfordring

Jeg har fått en utfordring fra Moan, den første her på bloggen.

Er en smule skeptisk til dette, men hiver meg ut i det likesågodt først som sist. Here goes!

4 ting jeg har gjort i går (mandag):
Vært på jobb (kurs)
Handlet mat og laget middag
Strikket ferdig en hals
Slappet av og sett på TV
(en ganske så kjedelig alminnelig dag)

4 ting på min ønskeliste:
Tålmodighet
Sette mer pris på de små ting i hverdagen
At familien min holder seg frisk
Lengre dager og mer sol

4 ting jeg liker dårlig:
Dårlig samvittighet
Være den som mekler når andre krangler
Fryse (ikke så greit når man bor her til lands)
Betale regninger

4 blogger jeg sender utfordringen videre til:
Dans på roser
Hildes hekle-strikkeri-hurra
Judith sin strikkeblogg
http://therenate.com/

Ha en fin vinterdag. Her laver det ned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar