torsdag 17. februar 2011

Forundringspakke i posten

Jeg vant!

Hilde C feiret 5 år i blogglandia, og i den forbindelse var hun så snill at hun ville gi bort en gave til en av oss der ute. Og så ble jeg den heldige vinneren! Hun ville ikke si hva gaven var, så jeg har ventet spent på pakken.

I dag var jeg og hentet denne spennede pakken på posten, og klarte nesten ikke å vente til jeg kom hjem før jeg åpnet den. Inni pakken var enda en pakke, nydelig pakket inn med silkebånd


Og inni pakken fant jeg 3 nøster med Alfa i en nydelig auberginelilla farge. Forslag til hva jeg kan strikke av dette garnet mottas med stor takk.


Og ikke nok med det. Det var også to små pakker som inneholdt knapper, som jeg tror hun har laget selv. Knappene var kjempefine, så nå må jeg finne noe som fortjener dem.


Kjempestor takk til Hilde C som sendte meg pakke! Gleder meg til å jakte på prosjekter hvor jeg kan bruke garn og knapper.

2 kommentarer:

  1. Heldige deg, Nina!
    Hva med denne: http://www.ravelry.com/patterns/library/mondays-cowl
    eller denne
    http://www.ravelry.com/patterns/library/kerchief-cowl

    så kan du strikke pulsvarmere av restene!
    Jeg har fått dilla på det :-)
    Deilig og varmt...

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. 1000 takk for gode ord, glitter på en grå dag....


    Kathrin.

    SvarSlett