lørdag 29. januar 2011

Phuuu!

Skal i bursdag i dag og hadde bestemt meg for å lage gavene til jubilanten selv.
Trodde jeg hadde ganske god tid siden jeg begynte i begynnelsen av uken. Men slik ble det ikke for merkelig nok så dukket det opp andre aktiviteter og så hjalp det ikke at jeg måtte rekke opp litt denne gangen også ;)

Likevel, i går kveld ble jeg ferdig! Første gang jeg strikker pulsvanter og har aldri heklet volangkant før, men jeg er positivt overrasket over resultatet.


Oppskriften er igjen fra garnstudio og du finner den her. Jeg har byttet ut Symphony med Alfa fra Sandnes, ellers har jeg fulgt oppskriften.

Har også laget et armbånd til jubilanten....


... med matchende øreringer


Her er det en perfekt vinterdag, så jeg har kost meg ute i snøen i formiddag for å ta bilder.

Ha en fortsatt god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar