søndag 30. januar 2011

Blomstervotter

For noen uker siden skrev jeg et innlegg om vottene jeg rakk opp, og rakk opp og rakk opp igjen. Men med litt tålmodighet og en god porsjon stahet er vottene nå ferdige *litt stolt*



Jeg har brukt samme garn som i oppskriften, det vil si sort Falk som bunnfarge og syrin/grønn Delight til mønsteret. Tro det eller ei, men det er samme garnet jeg har brukt til begge vottene. Trenger bare et nøste av hver farge.

Og slik ser de ut på innsiden


Vottene er lengre enn vanlige votter og det er jo alltid et pluss. Jeg er i alle fall veldig fornøyd.

Ha en god uke!

2 kommentarer:

  1. Veldig fine! Godt jobbet:-)

    SvarSlett
  2. Stilige! Tror du er glad du rekket opp :-)
    De ble så fine at jag kanskje skal vurdere å strikke noen tilsvarende ;-)
    Klemz

    SvarSlett