søndag 25. november 2012

Pickles-prosjekt

Har du ikke vært innom Pickles, anbefaler jeg virkelig å ta en titt.
De har mange fine oppskrifter til store og små, og veldig mange av dem er ganske så enkle å strikke :-)
I tillegg har de sine egne garntyper i mange herlige farger.
Jeg er så heldig at jeg bor like ved lageret deres, og det er en fryd å stikke innom der en lørdag ettermiddag.

Var innom forrige lørdag, og har nå kjøpt garn til to nye prosjekt :-D

Det første prosjektet er en liten kjole jeg skal strikke til lille Elida på et år.
Gullungekjolen bør jo passe perfekt til en nydelig liten jente.
Jeg har valgt å bruke Bling i fargen sølv og Pure Alpaca i fargen fiol.



For en liten stund siden begynte jeg på et Pickles-prosjekt til meg selv også - Stripekjole.
Kjøpte garn og satte i gang, men var ikke så veldig fornøyd med garnvalget. Har derfor byttet inn til andre farger, og tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd med resultatet denne gangen.
Jeg har valgt Abuelita 3-tråds Tynn Merino - Superknæsj som hovedfarge og
Abuelita 3-tråds Tynn Merino - Mørk lilla som innside farge.



Gleder meg som en liten unge til å begynne! Kjolen til Elida er en julegave, så tar nok fatt på den først.

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar