torsdag 15. april 2010

Stille sanger

Fikk boken "La meg synge deg stille sanger" til jul av mamma, og har gledet meg til å lese den.
Begynte på den i påsken og nå er den lest og lånt bort til en kollega.

Boken er en nydelig fortelling om en jente i begynnelsen av 30-årene som flytter inn i et hus på landsbygda i Sverige. Naboen er en eldre dame som nesten aldri går ut av huset sitt, bortsett fra når hun må handle. De to blir etterhvert kjent med hverandre og utvikler et godt vennskap.

"La meg synge deg stille sanger" er lettlest og lett å leve seg inn i. Jeg hadde lyst til å lese alt på en gang fordi jeg så gjerne ville vite hvordan det går med dem, samtidig som jeg ville drøye den så lenge som mulig.

Jeg har humret, trukket på smilebåndet, ledd høyt og felt noen tårer mens jeg leste boken. Anbefales sterkt!

God bok :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar