tirsdag 23. mars 2010

Endelig!

Jeg har aldri strikket sokker før, og tenkte at det må jeg jo prøve.
Etter mye om og men fant jeg en oppskrift på nettet fra Pinnsvin Design

Gikk så og kjøpte Senjagarn (80% superwash ull og 20% nylon),  fant fram strømpepinner nr 2,5 og satte i gang.

Første sokken var unnagjort ganske raskt og var veldig fornøyd, men slet litt med å komme i gang med nr. 2. Og typisk, da jeg endelig var ferdig med sokk nr. 2, så jeg at jeg hadde strikket hælen på sokk nr. 1 feil! Mistet motivasjonen og derfor tok det litt tid før jeg endelig rekket opp sokk nr. 1 og strikket den igjen.

MEN, jeg ble ferdig og her er resultatet:




Bildene ble tatt etter jobb i dag mens jeg gikk den deilig tur rundt Kalvøya. Der har snøen endelig begynt å smelte.


NÅ ER DET VÅR!

1 kommentar:

  1. Endelig! Så fine de ble!
    Snart er du i gang med et nytt par...

    SvarSlett